IKEA

Nu har vi (jag, Jens, och Ida) kommit hem från IKEA, sent blev det. Sent men bra. Jens köpte en enorm hylla som vi satt i ca en timme och knåpade ihop på en dator. Var lite kul att fixa ihop med hyllplan, lådor, skåpsluckor och allt. En himla skillnad mot att bara plocka ihop på måfå och försöka se det framför sig genom att mäta lite.

Efter det och mat så blev det lite "ligga runt" som jag råkade kalla det. Säng-testning innebär det. Jag satt och tittade på medans de båda testade massa sängar. Blev en 160 cm säng efter mycket funderande.

Nu är jag glad över alla fina inköp och över att jag slipper hjälpa till att sätta ihop fyllan. Det fick jag nog av i somras då syster köpte en likadan. Men fint kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0