Kollar jobb

Just nu sitter jag och kollar jobb (samtidigt som jag läser/läste/borde läsa kurslitteratur, letar live-band i Malmö, kollar Facebook, gör ord-test... Multitasking är påväg att ta över mitt liv). Jag har insett att en extra inkomst hade varit bra att ha. Jag kan klara mej på studiebidrag+lån och mina besparingar, men just denna månaden med alla inköp och övriga engångskostnade känner jag att jag behöver mer. Jag letar efter ett mindre kvällsjobb eller allra helst ett "engångsjobb". Det hade varit helt perfekt. Ett jobb som gäller i en eller ett par dagar, eller kanske några dagar i månaden. Exempel på sådana jobb är invetarie, butiksdemonstratör, utdelare. Det jag helst vill ha är någon form av utdelare. Jag hittade faktiskt det perfekta jobbet; Utdelare av Metro under två dagar. Det var i Halmstad, men det var ändå för sent. Började igår. Men det kommer fler, de står ju ofta och delar ut Metro under speciella kampanjer.

Men vad finns det mer för liknande jobb för en heltidsstudent som vill jobba dagar/kvällar men inte helger eller med telefonförsäljning?



Ingen som vet något annat jobb som skulle passa mej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0