Läsa 126 sidor på dator till imorgon...

Nyss upptäckte jag att de tre artiklarna vi skulle läsa innan morgondagens seminarium inte var artiklar utan ett projektarbete på 89 sidor och två engelska utläggningar. Detta blir tillsammans 126 sidor att läsa, på dator. Det är inte snällt mot ögonen eller kroppen (usel sittställning kommer per automatik efter ca 1/4 sida), går inte att skumma, eller mot min sömn.

Vår lärare har sagt att vi inte ska behöva kolla mailen på helgen. Men detta kom ut någon gång i fredags och ska läsas till måndag morgon, hur skulle vi kunna göra det om vi inte kollar mailen på helgen? Som tur var så kollade jag i fredags kväll och såg vad som hade lagts ut. Men då jag inte såg att det var så mycket utan trodde att det var 'tre artiklar' så tänkte jag att det kan vänta tills jag kommer hem på söndag kväll. Det här kan inte sluta lyckligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0