Skånes moln som i Simpsons

När jag kollade ut genom fönstret för några timmar sedan såg himlen ut precis som i Simpsons. Jag har inte kollat på det på evigheter, men så fort jag såg molnen kände jag starkt att det såg ut som i Simpsons. Kanske finns någon bild i introt där molnen ser ut så eller något.
Synd att jag inte har en fin systemkamera (kanske en Sony a350), i så fall hade jag kunnat fota och lägga ut bilden så hade detta inlägget genast blivit lite roligare. Men så länge jag räknar mej själv som för fattig för att inhanlda en sådan så får det vara lite tråligt här. But what I lack in nice pictures I try to compensate whith enthusiastic text.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0