Valarbetare slog ballong i mitt huvud

Igår skrev jag om mina obehagliga upplevelser som ibland infinner sig när jag håller på att somna. Idag ska jag berätta varför jag förklarade detta.

Jag låg och höll på att somna. Hade precis avslutat sista tanken innan jag sakta höll på att sväva bort... Plötsligt ser jag en sekvens av en valarbetare som slår en ballong mot mitt huvud! Jag gör det reflexmässiga rycket när mitt huvud aktar sig för ballongen. Sedan är jag vaken.

Eftersom jag trodde att alla mina trapp-incidenter var det som gjorde jag "drömde" att jag missade ett trappsteg blev jag lite förvånad över ballong-sekvensen. Det enda jag kan komma fram till är att jag tycker att valarbetare med sina, flaggor och ballonger är för påflugna och vissa en aning hotfulla. Plus att jag har tröttnat på allt val-snack och bara vill att det ska vara över snart.


(Vilket parti ovan nämnda person representerade förtäljer inte historien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0