Vi ska på husvisning!

Nu har vi gjort det! Vi har hittat de huset som, i alla fall på bild och i besktivning, fyller våra/Jimmies önskemål. Det är obeskrivligt vackert, har många rum, nytt kök, stor trädgård, relativt stort garage, ligger mellan Halmstad och Laholm (i Veinge), ligger i rätt prisklass (tom. i underkant men det blir antagligen budgivning så det är bra).

Visningen är bokad till den 24e september, nästa fredag alltså. Jag satt nyss här och var så exalterad och upprymd, när Jimmie skickade att han också är det! Ska bli så härligt att få se ett så fint hus, som Jimmie faktiskt har en möjlighet att köpa!


http://www.hemnet.se/beskrivning/707839?r=3




Kommentarer
Postat av: CissiPissi

Men herregud vad fint hus Micka!! Ska verkligen hålla tummarna för er!! Riktigt snyggt renoverat och modernt och såååå mysig trädgård!! Åååh, blir avis nu känner jag... nä, bäst att gå tillbaka till min psykologibok och drömma mig bort lite.... Lycka till med budgivningen och hör av dig om ni får det! ;) KRAMAR

2010-09-15 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0