Jag var med på TV - Våga vara vacker!

Jag var nyss med på TV. Jag var ju med på inspelningen av "Trinny & Susannah stylar om Sverige" när de var på entré här i Malmö för ett par månader sedan. Ikväll var det dags för avsnittet att sändas. Detta gjordes på TV4+ kl 21 ikväll och finns nu på play. Jag syns inte väl, hade jag inte vetat var jag stod hade jag inte sett mej själv. Men jag syns ett par gånger.
Det är faktiskt ett riktigt bra program där människor (främst kvinnor) som har en fullständig brist på kvinnlighet och ofta har varit med om något som gör att de inte vågar klä sig så att de syns blir stylade i fina klänningar, smycken, högklackat, smink och nya frisyrer.

Alla ni som inte får chansen att vara med i programmet men ändå känner att ni bara klär er i svarta
eller bylsiga kläder
, se dej själv i spegeln och fråga dej själv om det är värt att vara osynlig?
Det finns alltid en vacker person med finare former än hon tror under alla fula
kläder som bara behöver komma fram med lite mer välsittande kläder i färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0