Joggat igen

Idag har jag varit ute och joggat igen, denna gången med min snälla Jimmie som såg till att förse en väsande mej med vatten vid väl valda tillfällen. Nog kan det gå med 5 km Vårruset? Såg att de förlängt anmälningstiden till Vårruset i Halmstad en vecka, det är jag ytterst tacksam för kan jag meddela. Är inte helt redo att anmäla mej än, men inte på grund av att jag skulle backa ur. Det är för att min närmsta månad är så lugn att den plötsligt blev kaotisk. Now how did that happen? Jag går så lite i skolan och har så lite att göra (helt plötsligt) att jag kan och måste vara hemma i Halmstad mer, jag har en hög 25-årsdagar att fira, påskfirande, ett ännu obestämt valborgsfirande, och däremellan ett fåtal lösryckta dagar som promt ska spenderas i Kranens klassrum.

Vad händer på Valborg folks, vad händer? Lund? Fbg? Hstd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0