Impulsivt

När man väl gör något impulsivt som att byta bloggdesign, så ångrar man sig ofta relativt snabbt... När jag hade klickat på knappen så insåg jag att alla mina ändringar försvinner. Då visste jag inte ens att t.o.m. min profilbild försvinner.
Men jag har ju lärt mig att koda denna hösten tänker jag glatt och kikar in i kodmallen. När jag kikat igenom den i ca 9 sek inser jag att jag ju är trött på att koda och inte orkar sätta mej in i kod någon annan skrivit.
Därför håller jag mej till den nya designen, med ful header, rosa färger och ingen profilbild tills jag stör mej nog för att byta. Vilket jag kan lova kan ta relativt lång tid då jag själv sällan (aldrig) besöker min egen sida, utna bara postar från en urful och ofunktionell publiceringssida. Den du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0