Mardrömstentan är här

Nu har jag gjort vad jag har kunnat. Jag har läst böckerna minst två gånger. Satt lappar efter ett färgsystem som jag kan komma ihåg, diskuterat, läst exempeltenta och köpt tentaproviant i mängder. Allt för att överleva och förhoppningsvis även klara vad som sägs vara vårt programs svåraste tenta. Tur att det också är den sista. Den ska vara i fem timmar. Bara att sitta still i fem timmar i samma position känns jobbigt. Så ska man undvika att få kramp i handen, inte skriva för kladdigt och utnyttja tiden väl också. Vår kära lärare he lovat att hon ser till att all tid utnyttjas till max. Underbart, ingen tid för renskrivning. Jag borde nästan få lov att skriva på dator så dålig handstil som jag har.

Nämnde jag förresten att bara ca 60% klarade den förra året? Om jag inte minns fel (vilket jag naturligtvis hoppas att jag gör).

Så nu ska man bara se till att somna med så man är utvilad när klockan ringer 06.35 imorgon. God natt & wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0