Plugga 150%, köpa lägenhet, åka till USA, lämna Malmö. Allt på 6 månader.

Nu är det gjort, nu har jag svarat att jag vill gå 50% extra nästa termin. Så jag tänker mej att jag ska klara 150% skola, göra en svår omtenta (ja, jag är säker), planera mitt/vårt livs första långresa och köpa mitt/vårt livs första bostadsrätt inom loppet av sex månader. Tur att heltidskursen är långsam så att ett antal människor faktiskt har kunnat gå det jag ska gå nästa termin.

Men vad gör man inte för att äntligen få flytta ihop med sin kille efter 7 års särboliv?
Livet måste ju börja någon gång, vem orkar vänta längre?

Så så ser det ut, 150% skola och köpa lägenhet till våren, USA till sommaren, lämna lägenheten i Malmö (och min älskade stad Malmö) till september (ändå gratis under sommaren) för att ha (om jag hittar) praktik och göra examensarbete i Halmstad och förhoppningsvis kunna ta examen redan efter det, 6 månader i förtid. Så många parenteser det blev här, men så kan det gå. Det finns parenteser till allt i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0