Tillbaka på 90-talet

Varför ska min älskade dator vara så ledsen? Den brummar på i den makligaste takten som om den gick på ett 90-talsmodem med den fåniga uppringningssignalen. Men vad ska man göra? Jag har testat allt utom att installera om datorn och lägga in ett program i taget. Det är ju trots allt inget man vill göra i första taget mitt i projekt och uppsatser.
Så vad gör jag? Att vänta i 15 sekunder efter varje löjligt klick är något jag är något trött på nu. Kanske är det så att någon ansåg att jag behövde öva upp mitt tålamod? Visst, det har förbättrats. Jag har accepterat att "var sak tar sin tid". Men kom igen, nu räcker det! Betalar jag för ett dyrt bredband så vill jag kunna dra maximal nytta av det.

Jag har felsökt som ett (teknik)freak och gjort mängder av alltför avancerade grejer som jag tipsats om från "forumexperter". Reparerat skivbehörigheter hit och gjort externa kontroller dit... Men snälla nån, ingen är mer rädd om sin dator än mej så visst förtjänar jag mer än en framtida totalkrasch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0