Flögs i flygplan av kusiner och såg frihetsgudinnan & eiffeltornet, samtidigt!

Inatt drömde jag en härlig dröm. Jag är inte den som brukar, eller någonsin har, drömt att jag flyger, men inatt hände det. Jag flög dock inte helt fritt, utan i ett litet flygplan som styrdes av mina kusiner Jocke och Robin. Jag och min bror satt bak och njöt av den totala frihetskänslan. Det var helt underbart! Det bästa var när de steg så högt att jag såg mer än vad som är möjligt. Jag började upphetsat skrika: Jag ser frihetsgudinnan! Och jag ser eiffeltornet! Jag ser frihetsgudinnan och eiffeltornet samtidigt! Då, just då, var jag den lyckligaste människan i världen.
Snackan om besvikelse när jag vaknade upp och insåg att jag aldrig hade flugit eller sett varken frihetsgudinnan eller eiffeltornet nyligen, ännu mindre båda på samma gång. Men det höll mej ganska glad ändå. Hoppas på en repris inatt...

Kommentarer
Postat av: Kusin jocke

Ha ha ha ha. Härligt:)

2011-02-16 @ 23:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0