Friskt vågat allt förlorat. Eller?

Jag är inte så vågad av mej, tråkigt nog. Men idag var jag så vågad att jag - håll i dej - testade ett nytt pannkaksrecept.
Äckliga pannkakor + jobbiga att steka = Nytt recept.

Kontentan: "Att våga är att vinna" är djup lögn och jag borde använda mina älskade ca 10 ingredienser resten av mitt liv, alltid bo i samma stad, träffa samma folk, ta samma buss och se samma TV-program. Eller var detta kanske inte the end of the world? Kanske är det lugnt att äta äckliga, tjocka pannkakor en kväll och ändå vara nöjd över att jag testat ett annat recept och med gott samvete kan använda det bästa av de bästa resten av mitt liv.

(Mest väntar jag med spänning på vad för nytt jag kan testa på imorgon och se om det kan få ett bättre slut.)


Pets in uniform? What?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0