Lyckan på topp! Av något så enkelt. Testa själv!

Jag spenderade en bit av förmiddagen med att radera meddelanden från min telefon, om någon skulle undra. Var några hundra för många kände jag.

Det är tre saker som är trevligt med sysslor likt denna; Det går snabbare att bläddra runt i inkorgen (inget lagg + inte så många att bläddra mellan), skönt att det är lite tomt, som en nystart om man så vill. Det tredje och sista är det bästa, man kollar igenom vad som är värt att spara eller läsa igenom en gång till. Jag har läst så många fina och snälla sms idag att min lyckostapel har gått i taket.
Testa själv, läs alla bra sms och inse hur fina vänner och underbar pojk/flickvän du har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0