Kusin Matilda Hellström i gul sparkdräkt, silverbyxor & knallrosa stickad tröja

Jag och min kusin Matilda är på tok för lika varandra och har alltid lika dåligt inflytande på varandra. Så när hon var och hälsade på mej i Malmö och vi var och shoppade gjorde vi (som vanligt) inte riktigt som alla andra. Vi börjar alltid med att hitta de fulaste kläderna och jag, den äldre och förståndige kusinen, får alltid henne att prova dem. Så här har vi Malmös vackraste outfits.

En gul sparkdräkt i storlek 8-11 år med röda detaljer.

Det gula mönstret syns tyvärr inte, men tänk små fyrkanter i olika gula toner.

Lite posande som hon ju är så bra på. Rätt storlek eller hur var det?

Top Model nästa?

En knallrosa stickad tröja (färgen görs tyvärr inte rätta på bilden) med silvriga,

tajta jeans med dragkedjor nertill. Snyggt ihop eller vad?

Lite skrattretande var det allt. Färgen på tröjan var så galen. Här ser den bara blek ut.

Vi kunde inte låta bli att skratta lite när hon provade, jag fotade och sen såg jag en som jobbade där komma in i provrummet med just den knallrosa tröjan. Men det är ju den underbara kombinationen av tröjan och byxorna som gör den snygga helheten.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0