Äntligen bytat design

Äntligen har jag, efter ett års missnöje, bytat design/färger på denna sidan. Anledningen till att det tagit så fruktansvärt lång tid är att jag ju har den där sjukdomen som gör att jag skjuter upp saker i oändlighet och för att jag ville lära mej att göra det snyggt. Men att lära sig HTML-koder, snygg design och alla andra olustiga blogg-tjafs-grejer var visst inte alls min grej. Därför har jag i ren desperation ändrat till en ljusare och mer lättläst design.
Snyggt får här bli när jag lärt mej det dator-kod-krångel som jag faktiskt innerst inne vet att jag inte orkar eller vill lära mej. Postiv jag låter, men säger som Jimmie; "Jag är inte negativ, jag är realistisk".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0