"Hej, får jag ta en bild på en iPad?"

Vi har som uppgift att göra ett uppslag i en tidning vi gillar och få det att passa ihop med tidningens stil, i princip. Jag valde självklart min kära MacWorld och ska fota några Apple-produkter. Men med min kassa kamera är det mest frustrerande... Jag har gått från att vilja ha en systemkamera till att behöva det.
Jag använde min digitalkamera till att fota Jimmies iPhone, blev så dåligt att jag är osäker på om jag kan använda den. Men sen glömde jag kameran när jag skulle fota en iPad, men bra var väl det för lånade Jimmies iPhone och de bilderna blev så skarpa och med riktigt bra kvalitét.

Nu till det huvudsakliga innehållet i inlägget; Vi gick in på Apple-butiken i Halmstad och jag vågade mej på att fråga: "Ehh... Hej, jag har en udda fråga... Får jag ta en bild på en iPad?..." efter ett par sekunders utbyte av förvånande blickar mellan de två som jobbade så sa de "Javisst". Så där gick jag runt och försökte få en snygg bild på en "padda" fotandes med en iPhone. Gick sådär för sladdarna var ivägen, men fick photoshopa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0