Inspärrad

Igår kom jag ut för första gången på länge. Jag och Jimmie såg Tron Legacy 3D på bio, sevärd men såg (,tänkte och drömde) allt i färgade ljusstreck efteråt.

Om man inte räknar fixa med tvätten i grannhuset så hade jag inte varit ute sedan vi kom hem efter nyår. Det är 4 dygn, 4 DYGN. Har rört mej på endast 35 kvadratmeter och inte sett dagsljus utan glas mellan, inte pratat med någon annan än Jimmie och inte andats frisk luft. Känns galet, jag som inte ens var sjuk. Ironiskt nog så är jag nog sjuk nu, kanske var den friska luften och kontakten med andra människor som gjorde det? Anlednignen var i alla fall att jag har pluggat hela veckan. Känns verkligen som en överdrift att säga det, men det var tanken. Sen att dagarna gått åt till att sova, vanka runt, titta på dålig TV och annat onödigt var ju bara dumt. Har försökt plugga ca 4 timmar om dagen, blev nog mer 3,5 timmars frustration över att det inte gick och 0,5 timmars pluggande... Men har helt enkelt haft en dålig vecka. En uppgift äntligen klar nu. Tre kvar till måndag... Hej helgen, vi ska visst plugga ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0