Soligt Malmö

När jag skulle gå ut genom dörren i morse stannade jag plötsligt upp, något var inte som det brukade, något jag brukar göra skulle jag inte behöva göra. När jag stod där med handen på dörrhandtaget såg jag min skugga och förstod genast vad det var: Jag hade inte tänt några lampor (och behövde inte släcka några heller).
Malmö var idag så soligt och vackert som det inte varit på många månader. Trots den bitande kylan kände jag solens värme i ansiktet och det var härligt. Längtan till sommar eller semester var stor.


Tänk att solen kan göra så mycket!
Jag ville bara vara ute och fylla upp med D-vitaminer och gick omkring och var
ovanligt glad och avslappnad (4 st "och" i en mening, snyggt).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0