Lösenord kommer och går, och inte ens användarnamnet består...!

Jag hittade en liten blå post-itl-app med ett användarnamn och ett lösenord i min lilla (total underdrift) hög med papper. Men jag har ingen aning om vad det är användarnamn och lösenord till! Trodde att jag visste, men det ser inte ens ut som min handstil, och då har jag absolut ingen aning. Så vad gör jag nu? Kan ju inte slänga det, men var ska jag lägga det och när kan jag tänkas behöva det? Har tänkt igenom möjligheter med jobb och allt annat jag kan komma på, men nej, inget stämmer...

Hur många lösenord och användarnamn har man inte? Ofta säger folk med en förlägen stämma" Jag har bara 2/3/4 som jag växlar mellan", då svarar de andra alltig "Jag med". Men ändå har man alla de som man sällan besöker och de som man inte kan ändra. Och även om man ofta kan ändra lösenordet så kan man ofta inte ändra användarnamnet. Iblan kan ha den långa mailen, ibland kan man spara, ibland ber man om ett mail med ett nytt lösenord varje gång det är dags att logga in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0