Bättre sent än aldrig

Stranden hägrar, men varför blir man alltid lika sen dit? Vi har varit på väg i flera timmar nu känns det som. Men det är väl mitt vanliga problem, har jag inte en tid att passa (helst med människor som ska mötas då) så är jag aldrig i tid. Om någon säger "kom runt sju", då kommer jag halv åtta eller åtta. Säger de "kom prick sju", då är jag oftast där prick eller max 10 över.
Jag kan också lätt övertyga mej själv om att jag inte behöver vara där den bestämda tiden, tänker men så tidigt behöver jag ju inte vara där för vi ska ju inte åka förrän klockan ... så då kommer jag sent. Dåligt men vanor likt dessa är svåra att lägga av sig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0