Man blir lite ledsen

Ja, man blir lite ledsen när alla flikar i Firefox bara försvinner. Miss av mej och gick inte att återställa. Nu hade jag säkert 15 som jag sparat länge som handlade om USA, runt 10 olika kamerasidor och kameraforum, 10 om saker jag ska kolla senare, och 10 som jag höll på med idag... Jag använder bokmärken och har ett tillägg som heter "Read later", men de är båda redan fulla med grejer, så flikar var det det fick bli. Blir så bra översikt. Men jag har nog lyckats återställa ganska många genom att kolla igenom historiken för de senaste månaderna. Det var mycket att kolla igenom men det var det värt.
Men hur ska man spara saker som man ska använda senare? Bokmärken är oorganiserat, i Read later kan man inte heller organisera i mappar. Så vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0