Midsommar, lite smärtsamt men annars trevligt.


Jag hade ingen midsommarkrans, jag dansade inte runt någon midsommarstång, jag åt ingen sill

Däremot så skjutsade Jimmie mej på pakethållaren till och från festen så jag har sån träningsvärk i benen att jag knappt kan gå idag, gasolen tog slut när vårt kött skulle grillas (vi var sist), men en ny  tub hittades 7 timmar senare så vi fick vårt kött som nattamat klockan två, jag ramlade när jag skulle gå över ett staket och landade i gruset på handleden, knät och kindbenet samt blev då utskrattad av ett gäng fulla tivolibesökande laholmskillar.
Men vilken trevlig midsommar det blev ändå! Trevlig folk på festen, fick åka en ride på tivolit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0