Spännande kväll

Ikväll var jag och Jimmie hos hans kusin Ove och hängde. Han berättade att han har tänkt börja riva ut köket snart. Plötsligt fick killarna för sig att göra det där och då, så klockan tio började de bära ut porslin och halv elva var allt ute. Och med allt menar jag verkligen allt! Efter att de tömt skåpen sparkade och rev de ut alla skåp (över som under), bänkskivor, fläkt, lister och allt annat de fick syn på. Jimmie var lyckligt galen och besatt när han fick sparka pch slita sönder allt.
Helt otroligt att de inte skadade sig. Jag ångrar djupt att jag inte fotograferade innan och efter. Ett normalt kök blev plötsligt ett tomt rum med en diskbänk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0