Livsdröm på väg att bli sann. Dagen då vi inte hittade en USA-karta

Nu har jag och Jimmie äntligen bestämt oss helt. Vi åker till USA innan vi åker till Nya Zeeland. Nu är det alltså på riktigt! Vi har preliminärt (allt i mitt liv är preliminärt) bestämt att vi ska åka i juni nästa år. Så nu är det till att spara pengar.
I helgen har vi gått från bokhandel till bokhandel för att hitta en stor och vacker karta över hela USA. Jag tänkte smälla upp den på väggen i vår lägenhet i Halmstad och i äkta CSI-style ska vi sätta upp mängder med knappnålar med olikfärgade huvuden för att markera vart vem vill åka och hur gärna. Jag kan planera denna resan i mitt huvud och med Jimmie i ett år nu och jag är sådär löjligt extremt exalterad! En livsdröm kan komma att gå i uppfyllelse inom en mycket snar famtid!
Om någon har ett tips på var det kan finnas en karta säg gärna det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0