Jag såg en man med enorma bröst på Centralen

När jag gick ut från Centralen i Malmö stod en kvinna och filmade ut från byggnaden. Märklig vinkel tänkte jag och fick gå ett par steg åt sidan. När jag korsat en bussfil såg jag en man med enorma bröst. De var verkligen enorma, men såg inte helt äkta ut. Större än vad jag sett någon tjej ha men de var inte helt rätt placerade så jag började ana ugglor i mossen (som om jag inte gjort det när jag först såg mannen med brösten).
Jag är en sån människa som inte vill ge extra uppmärksamhet åt folk som försöker kräva den av mej, så jag tittar oftast inte en sekund mer än nödvändigt på de som klär sig extremt eller udda eller som på annat sätt vill utmärka sig från mängden. Så en snabb glimt, inte röra en min, sedan gå vidare som att inget hade hänt. (Sen att jag försökte få 9 glimtar till var det ingen som såg.)

Jag kopplade snabbt samman kvinnan med kameran och mannen med brösten (oj, görsta gången det inte varit tvärt om), men vad kan de ha sysslat med? Någon som vet? Jag chansar på ett av alla dessa TV-program där man ska lura och driva med alla oss som inte har bett om att få göra bort oss i TV.


Jag sökte febrilt efter passande bilder.
Då jag ändå försöker hålla en viss klass här (jo, det är sant) så blev detta resultatet.
Men googla själv på "manboobs" och se vad som kommer fram.
Inte det fräschaste jag sett kan jag villigt erkänna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0