Sex år med min Jimmie

Idag firar jag och min fantastiskt underbare kille Jimmie sex år tillsammans.
Jag kan inte fatta att jag efter sex år med samma man fortfarande kan bli så otroligt lycklig av att få
ett fint sms, se hans namn på displayen, höra hans röst eller veta att jag snart får träffa honom.
Det jag längtar efter mest av allt just nu är att det ska bli sommar så jag får flytta
hem till Halmstad och min alldeles egna nya familj som består av mej och Jimmie.



Min senaste födelsedag.

Helgen firas med en dagstripp till Köpenhamn där det blir restaurangbesök på kvällen.
På söndag ska vi på Hem och Villa-mässa i Malmö, man måste vara välinformerad om man ska köpa hus.


Senaste semestern gick till Alanya i Turkiet för 1,5 år sedan.

Vi brukar (känns galet att vi kan "bruka" göra något som bara händer en gång om året) fira vår årsdag med att åka till någon storstad och sova på hotell, men eftersom jag bor i en storstad och inte riktigt har ekonomi till hotell, så sparar vi pengarna till årets semester. Den ser jag fram emot så extremt mycket!


Vi på restaurangbesök med min familj i Malmö, innan jag
visste att jag skulle bo i denna vackra stad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0