Härligt folk

Live-feeden från Apples event där de presenterade den nya iPaden var lika trevlig som de alltid är. Här kommer lite kul kommentarer som jag snappade upp, de visar vad det är för härligt folk. Anna och Leijon är från MacWorld, alla andra är Apple-folk som mej. (Sista är ett inlägg som jag lyckade få med. Av ca 400 inlägg per minut fick jag ett publicerat. Stolt.)

Oskar: ] Konduktören på tåget kom och undrade hur det stod till, sitter och dreglar som ett grottmongo, tack underbara MacWorld!

Jesper Landén: ] Gud!! Jag har gjort det här i 11år och varit på ett otal krymptes men har ändå fjärilar i magen

Stefan Åberg: ] Där har han rätt. Man kan inte matcha priset på päron när man säljer äpplen :)

Truegrit: ] Detta är humor att läsa, detta är apple-talibanism! :P

Johan Nordahl: ] GREAT JOB(S) GUYS! Ingen som förstår? Apple skämt!

Rikard: ] Är det nån som är svartsjuk..och ej publicerar mina kärleksförklaringar till Anna?

Anna Müller: Jag fejstajmar med mina hundar

Leijon: 6 000 unika tittare just nu. Det är som halva GLOBEN. Mäktigt!

Leijon: @David: Lugn och fin. Nu tar vi alla varandra i händerna och sjunger "We shall overcome".

Mamma: ] Vad duktig du är Leijon!

Micka: ] Var är facebooks älskade gillar-knappar när man vill ha dom? Gillar- & ogillar-knappar till alla kommentarer nästa event? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0