1000 inlägg

Nu har jag skrivit över 1000 inlägg på det här stället, detta är visst nummer 1002. Jag har visst haft den (ja, jag undviker alltid ordet "blogg" för jag avskyr det och dess laddning/värde) i lite över ett år och mycket har visst hänt under den tiden. Jag håller faktiskt på att läsa igenom allt från början nu för att se all skit jag har vräkt ur mej och hurvida innehållet är antingen intressant eller roande, om det inte är det så är det ju inte kul ens för mej själv att läsa om det och då borde jag allt skärpa mej.
För att fira dess tusende inlägg får jag väl bjuda på lite onödig fakta:
Ordet tusen används ibland som synonym till uttryck som "många" eller "oräkneliga",
exempelvis i ord som tusenfoting.


Oj, jag som trodde att namnet tusenfoting var mer genomtänkt än så, är alltså ingen som ens har orkat räkna så de bara körde på på en vild överdrift och sen var det klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0