Fick inte jobbet, men fick nytt hopp ändå

Igår fick jag ett samtal från KappAhl. Hon sa att de hade intervjuat personer med mer erfarenhet än mej som de skulle anställa. Inte svårt att ha mer erfarenhet än mej i den branschen... Eftersom jag tänkt att det är försent för andra att ringa så trodde jag att loppet var kört, att jag skulle bli tvungen att ta ett dåligt betalt kvällsjobb på en pizzeria. Inte det ultimata om man vill få ihop till en USA-resa. Jag sökte igenom alla platsbankens annonser i både Halmstad, Falkenberg, Laholm och Malmö, men det gick sådär.
Men idag kom min tillfälliga räddning! Dagen efter att jag trott att USA-resan var förlorad och allt var panik fick jag nu ett mail från Citygross som säger att de har platser kvar och att jag ska svara på några frågor.

Så alla är visst inte klara med sommarjobbare än. Jippie för mej och säkert många andra som gett upp hoppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0