Idag är det dags! Vårruset för första gången

Ikväll är kvällen som jag hoppas att jag tar mej ur levande och med äran i behåll. Men en halvt otränad mej mot ett enormt gäng äldre damer (damer är ett fint ord för tanter) ger mej ganska bra odds. Jag måste bara se till att hamna framför dem så de inte blockar mej när de ska gå och prata lite och ha det så trevligt. Det är ju en tävling!
Självklart springer andra människor än äldre damer, men jag tror att de kommer synast mest eftersom jag hört att de är extremt många och tror att de har på sig gymnastikkläder från 80-talet med dess fina neonfärger.

Sprang med Jimmie som klockade oss på 30 min sist så jag är inte så dålig som jag trodde. Trots att jag tyvärr inte kan springa hela vägen utan får gå snabbt några gånger. Men jag har aldrig velat vara en superwoman ändå så jag är nöjd.
Jag hoppas på fint väder! Inget regn ska på mej falla. Tur att prognosen från helgen inte verkade stämma, där stod 4 grader och regn ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0