Munta = Muntlig tenta

Torroffset, våtoffset, heatset, coldset, raklar, klichéer, plåtar, aniloxvalsar, färgkar, mottrycksvalsar, oliofil, hydrofil och så mycket mer...! Men imorgon halv sex på kvällen är det äntligen över och jag kan lägga alla rapporter, den Grafiska Kokboken och alla tankar på detta åt sidan.

Muntlig tenta för första gången imorgon, känns ganska spännande men ack så pressande och stressande. Jag behöver alltid mycket betänketid och chans att ändra mina svar, så hur ska detta gå? Jag har för ovana att i liknande situationer börja prata innan jag kommit på vad jag ska säga, vilket alltid resulterar i att jag börjar i fel ände, säger något jag inte riktigt menar eller missar att säga det jag helst ville sagt.

Men jag har hört att positivt tänkande hjälper, så jag kanske ska lägga alla rapporter åt sidan det närmsta dygnet och bara tänka positivt? Eller så tar vi allt en gång till, sedan ännu en gång, och ännu en gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0