Vårruset avklarat på 28 minuter

Strax innan var det en härlig blandning av snö, hagel och regn, vi var sena från Malmö, det var rusningstrafik som gjorde oss nästan stillastående på motorvägen flera gånger, det var otroligt lång bilkö in på området, men stax innan vi var framme blev det vackert (om än lite kallt) väder och vi kom precis innan uppvärmningen började. Jag och Jenny bestämde att vi inte skulle försöka hålla ihop hela loppet i all trängsel, men vi gjorde det ändå och hon fick mej att fortsätta kämpa. Jag började bara gå en gång, det var när jag fick vatten och det var fullt med folk framför. Nästan godkänt att gå 15 snabba steg då.
Exakt 28 minuter blev det och jag är väldigt nöjd!


Och ja, det var fullt med tanter (eller damer heter det ju) och många hade, som förväntat, träningsoveraller i neonfärger som måste komma från 70-80-talet. Men det får man räkna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0