11-timmars skoldag, bara för att man måste

Jag är bara lite sliten nu. Bara lite. Jag började skolan klockan tio idag och gick därifrån klockan nio. Sedan hem och hinna med en timmes plugg till efter att jag ätit rester halvståendes och innan jag ska kasta mej i sängen och låstas som att jag kommer sova som en ängel. Men allt för att få överstökat den icke så efterlängtade pitchen imorgon.

I samma sekund som den är över ska jag låta tankarna vandra in på ISO 9001 och annat intressant som man visst måse kunna om man ska klara vad som sägs vara programmets svåraste tenta som hålls på tisdag.

Men utan lite utmaningar (blandat med värdelöst vetande) så vore livet tråkigt, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0