Inatt sov jag inget alls. Inte ens en futtig minut

Jag tror att mitt undermedvetna har blivit så starkt att det nu helt kontrollerar vissa delar av mej. Inatt var det inte så att jag kände mej mer stressad än någonsin, men ändå låg jag klarvaken hela natten. Det har aldrig hänt mej förr, vilka personliga kriser eller stressiga situationer jag har haft så har jag alltid lyckats somna tillslut, även om det ofta varit närmare fem på morgonen. Men inte inatt allstå.
Det var inte ens så att jag tror att jag var vaken hela natten men igentligen sov lite mellan, som det ofta brukar vara. Nej då, jag var så vaken man bara kan vara.
Vid tre gav jag upp och gick och gjorde lite kamomillte som ska göra att man somnar, men nej. Vid fyra läste jag lite på aftonbladet på telefonen för att slappna av, men hjälpte inte heller. Vid kvart i sex gav jag upp och tog fram min bok. Härligt då. Jag som ändå inte känner att jag panikar så mycket än, men det gör visst mitt undermedvetna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0