500 handskrivna post-itlappar, bästa marknadsföringen!


Sjukt dålig bild, men kisa och se att på min dörr satt en dag en rosa post-it lapp.
Likadana lappar satt även på mina grannars dörrar, och jag fick sen reda på att de satt på allas dörrar i hela huset. Kanske 500 dörrar, med handskrivna post-itlappar. Oj, vilket jobb.


Och detta var det enkla budskapet.
Det bandet plus support ska spela då, gå in på denna sidan för mer info.

Jag älskar det! Jag älskar att någon fick mej att känna mej speciell, genom att inte bara lägga en ful kopierad A5-lapp i mitt postfack som hade fått mej att tänka "ännu ett träd nedsågat utan anledning, ännu en sak som ska ner till sophuset". Jag och 500 studenter till kände oss speciella (tror jag). Någon hade slavat med att skriva alla lapparna och sedan gått runt i alla korridorer på alla våningar för att sätta upp alla lapparna.
Det, min vän, kallar jag bra och enkel marknadsföring, för att inte tala om billig!

(Självklart var jag tvungen att gå in på sidan för att se vilka som ville utmärka sig så snyggt, hade inte du gjort det?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0