I telefon med 4 mäklare på 2 dagar

Efter visningarna i söndags så fick jag två samtal från mäklare som undrade om vi hade några frågor eller helt enkelt ville lägga ett bud. "Inte det, nä hä..."

Igår ringde jag för att boka visningar på två lägenheter i Halmstad. Efter att jag fått telefonsvarare som sa "Vi är åter på fredag klockan elva" (förra fredagen) åtskilliga gånger så fick jag berättat mitt ärende för en man, vilket resulterade i att jag idag blev uppringd av en kvinna som bokade in oss för visningarna.

Är något trött på alla dessa inställsamma mäklare nu. Men får rycka upp mej, ska ju träffa fler på torsdag och fredag, och sedan förhoppningsvis många till efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0