Jag har fått träningskläder att testa!

När jag tömde postfacket låg där en AVI. Jag skulle hämta ut ett paket på Hemköp, men jag hade ingen aning om vad det innehöll. Efter mycket sökande i mitt huvud (och lite googlande) kom jag på vad det kunde vara. Och visst, där låg det, ett efterlängtat mail från Smartson som sa att jag hade blivit testpilot på träningskläder. Det är första gången som jag får testa något som inte är mat, så det är lite spännande.

Det innebär också att min teori stämmer! När man har testat mängder med olika matprodukter så litar de mer och mer på att du klarar större saker. Så om jag gör allt jag ska nu så kanske jag kommer få ännu bättre saker i framtiden. Skulle inte vara fel att få en stor TV eller en kamera som man får behålla efter testperiodens slut.


Överdelen/tröjan var okej, även om jag hellre hade velat ha ett linne eller en T-shirt.
Vem orkar ha långärmat på gymmet?

Capri-byxorna vet jag ärligt talat inte när jag ska använda.
Är fruktansvärt långt ifrån min stil och ser hemskt ut när man har båda delarna på.
Så får väl ta bara byxorna någon gång på gymmet till en svart topp, annars ser det för freaky ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0