Kurslitteraturen beställd, nästan 2000 kr fattigare...

Nu har jag efter en veckas tvekande och sökande beställt mina sista böcker till denna terminen. Jag har lyckats köpa tre begagnade böcker som jag fått sammanlagt cirka 300 kronor billigare. Så nu beställde jag de sista. Nya. Jag köpte bara de absolut nödvändigaste böckerna till de två kurserna, ändå hamnade den sammanlagda notan på 1748. För sex böcker. Som alltid tycker jag att det är, galet.


En bok blev beställd från Lycknis. Så jag kan inte låta bli att dra ett underbart citat från
deras renaste reklamkampanj (som jag tyvärr inte hittar online):

"Sedan jag började handla böcker på
Lycknis så har vårt förhållande blivit mycket starkare."


Jaha, så det är så man får det perfekta förhållandet? Man handlar böcker på Lycknis?
Jag undrar om de bara driver med sig själva eller hur de tänker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0