Nattens dröm

Inatt drömde jag att jag var och hälsade på en kung i ett slott i Norrland. Fast där var ingen snö utan ett strålande fint väder. Istället för flashiga perfekta gräsmattor med fontäner som sträckte sig så långt ögat kunde nå, som kan förväntas vid ett slott, så var det mängder med minigolfbanor som omgav slottet. Med sina gröna mattor och alla omgivna av små röda plankor så såg det ganska häftigt ut kan jag tala om.

Jag och mina vänner skulle tillslut köra hem, på våra motorcyklar. Jag körde en som var så stor och tung att det var lite anstängande ibland. Strax innan vi var framme så tappade vi några då deras hojar dog, så vi lämnade visst dem bara vid vägkanten. Väl framme vid vårt hus i Skrea som vi visst fortfarande bodde i, så blev min motorcykel mer lik en häst. Så då skulle den ha vatten för det hade ju varit ganska ansträngande att rida hem från Norrland till Halland på bara några timmar(?).

Vad kan detta betyda tro?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0