Insekt i maten!

Usch vad äckligt! Precis när jag skulle stoppa in sista biten knäckebröd i munnen såg jag något strå som stack upp, from the inside. Drog i det och döm av min förvåning när det visar sig vara änden av en liten insekt/larv. Äckelfaktorn är olidligt hög! Slutade kvickt äta, inget sätter stopp på matlusten som ludna ting som dött i det som ska inmundigas. Synd att det är helg för jag var ganska sugen på att ringa Wasa och klaga en smula (eller 100). Men imorrn ska jag ringa och se om de vill få in kraken (som jag nu döpt till James) eller bara vill ersätta mej för äckeligheterna så att jag inte ska dra deras namn i smutsen (för sent! Suckers!). Men ersättning ska jag allt ha. Mår lite illa nu vid tanken på att det var sista biten av det näst sista knäckebrödet i paketet... Tänk vad jag kan ha fått i mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0