Nu är den slut. Bäää. Bipopbipopbipop. Bäää. Pipipiiii. Bapbapbapbadabapap.

Nu är min underbara Humorkalender slut (lite sent, men bättre sent än aldrig är ju trots allt mitt motto).
Jag råkade se årets kalender på Maxi och blev allt lite sugen. Den är ett så härligt inslag i min ganska gråa vardag... Men vi får se. Om jag bestämmer mej för att köpa den om ett tag kan jag ju alltid komma ikapp, även om det inte är min starka sida att uppdatera kontinuerligt på denna blogg (yes, jag sa det, och jag kan säga det igen: Blogg!).

För övrigt så kan jag till dej som ser lite frågande ut och undrar om jag helt har förlorat förståndet och gått tillbaka i utvecklingen (dömmen finns där faktiskt, lite) säga att ovanstående "citat" är något som oroveckande nog poppar upp i mitt huvud när jag hör orden "Nu är det slut". Med en melodislinga såklart (jag är ju inte helt dum). Kan vara hämtad från "Fem myror är fler än fyra elefanter" (lite osäker på den fronten) men annars återfinns den som sista spåret på Hjalle och Heavys första skiva, de från "På rymmen" vet du. Ja, jag var besatt, jag kan fortfarande ett gäng av låtarna nästan utantill. (Texten i "Den elaka clownen och den söta lilla flickan" gör att jag aldrig kan se McDonaldsgubben i ögonen.) Nej, jag vet inte vad jag tänkte på. Jag var ung (bästa bortförklaringen som finns. Allt du har gjort gjorde du när du var yngre än nu. Allt i dåtid var i en yngre form än just nu. Påhittigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0